مطالعه: فراموش مورد متوسط CTRs آلی آنها چیزی به معنای
نوشته شده توسط : پایا

بسیاری از بازاریابان سعی کنید برای محک عملکرد جستجو آلی خود را علیه صنعت متوسط از طریق نرخ (CTRs). این معلوم می شود یک اشتباه.

با توجه به مطالعه عملکرد کلید واژه عظیم توسط جعبه ابزار Keylime که نگاه نزدیک 5 میلیون نمایش داده شد در سراسر طیف وسیعی از صنایع، تنوع بسیار در رده های عمودی و سایت که "داده های بسیار عملی برای یک سایت خاص ارائه نمی دهد." به طور متوسط وجود دارد

در عوض، جعبه ابزار Keylime بنیانگذار ونسا فاکس می گوید شرکت ها باید تعیین پایه CTRs آلی و سپس ارزیابی فرصت های بازار و یا اندازه گیری عملکرد بعدی علیه کسانی که زودتر به benchmarks خود. چون مارک نمایش داده شد به طور معمول بالاتر CTRs گاهی بالاتر تولید کلمات کلیدی مارک و غیر مارک نیز رتبهٔ سگمنتال باید.

نمودار زیر، تحلیل Keylime جعبه ابزار گسترده CTR تنوع جایگاه و رده منعکس است. آنها متوسط است اما آنها تنوع که می تواند وجود داشته باشد و چرا عملکرد فردی سایت ممکن است اختلاف معنی داری را نشان می دهد.

بینش دیگری از این مطالعه است که مقام نمی CTRs بالاترین تولید به طور خودکار. در حالی که مقررات گزارشات معاملات ارزی در ارتباط با موقعیت، عوامل دیگر می تواند مصرف کننده کلیک را تحت تاثیر قرار. روباه می گوید که به جای تعقیب بیشتر لینک های شخص ثالث در بسیاری از موارد SEOs بهتر با بالا بردن نمایش نتایج جستجوی خود را خدمت کرده است ممکن است.





:: برچسب‌ها: سئو,بهینه سازی سایت,سئو گوگل,سئو برای گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: